mandag 2. mai 2011

Aron

Nytillskottet i vår familj/släkt har fått sitt namn. Han skall heta Aron Erik :)
Visst är Aron lik sin pappa?! Som en liten miniatyr av Marcus ;)

Jag är en liiiiten aning avis på Emma som åker upp till Östersund nästa vecka och får träffa Aron (jag har ju dessutom ännu en bäbisar jag vill träffa uppe i Östersund, lille Edvin). Men jag har inte möjlighet att ta ledigt från jobbet just nu så jag får nog snällt nöja mig med bilder än så länge... Så jag hoppas på många bilder av både Edvin och Aron ;)

Arons moster (Sara) hade planerat att åka upp till Östersund i början av juni, men hon hade skickat sms till Emma och berättat att hon hade bokat biljetter upp redan nu på onsdag. Jag förstår henne som inte orkar vänta en hel månad på att få träffa lille Aron <3

Ingen kommentarer: