fredag 4. november 2011

Aron döps i Frösö Kyrka

Aron döps <3
Therese och jag startade dagen med att gå och klippa oss. En bra start på dagen. Sedan var det dax för Arons dop i Frösö kyrka, samma kyrka som Hanna & Marcus gifte sig i (den 06.04.22) och där storasyster Ester (f. 08.12.13) döptes i 2009.

Jag tog nästan inga kort alls under själva dopet i kyrkan eller under dopfikat efteråt (eller hemma hos Hanna och Marcus senare på kvällen). I kyrkan var det så dårligt ljus för min mobilkamera, så jag hoppades på att det var andra med bättre kameraer som tog bilder som vi kunnde få - Jag efterlyser härmed bilder på dopbarnet Aron med familj, blir jätte glad om jag kan få några per mail :)

Dopet i kyrkan var jätte fint. Det var samma präst som döpte Aron som döpte Tuva (10.09.05), lite kul.

Tuva är väldigt förtjust i sin "Moffa"


Presentbordet började fyllas upp

Ingen kommentarer: