fredag 27. april 2012

Hemma hos Görel & Stanley

Huset i Degerfors
Igår kväll, efter att Emma var färdig på jobb, åkte vi till Degerfors för att besöka Görel och Stanley. Det var vårt första stopp på vår Sverige-weekend. Det var så kul att träffa Görel och Stanley igen, alltid samma varma mottagande. Kul också att Emma fick träffa dem som jag har pratat så mycket om hela min uppväxt. Vi blev rejält bortskämda med god mat och jag fick sova i samma bäddsoffa som jag sovit i på ridläger nere i Onslunda/ Skåne som liten. Vi stannade till långt ut på eftermiddagen innan vi reste vidare till farbror Kjell-Åke i Stäket (strax utanför Stockholm).

Vi blev bortskämda med god mat





På promenad med Rocka
På spåret :)


Det här gänget mötte vi på vår promenad

1 kommentar:

Anonym sa...

asså jag bara råkade glida in på din blogg. hos dessa trevliga människor var jag med på ridläger hos. Dom fick även äran att vara min stödfamilj ett par år. då min barndom inte var speciellt bra