lørdag 18. august 2012

Personalfest

Stämningen på topp ute i tältet
Ikväll var det dags för den årliga sommarfesten för alla anställda (och dem som har varit anställda) på mitt gamla jobb. Det blev en mycket lyckad kväll. Regnet märkte vi inte så mycket av. Vi höll oss både torra och varma.

Jeg och Ane

Vi hade festen i Ann`s vackra trädgård i Vestby centrum

Vi tackade av vår chef som nu gått in i en ny jobb
Vi tackade av Ragnhild som  samtidigt som mig började i ny jobb. Lyckligtvis för oss blir hon kvar i kommunen, men hon kommer inte längre att vara vår chef. Jag och Ane hade bett alla om att beskriva Ragnhild - och så gjorde vi en tavla som Ragnhild fick på festen (och som skal hänga på hennes kontror!). Hon fick också ett armband och pressentkort på hudvård/spa.

Och jag fick det här fina armbandet :)
Jag fick ett fint kort och ett armband från "Hjerter", som är ett företag från Vestby som tillverkar smycken. Passade mig perfekt :)

Ingen kommentarer: