mandag 16. april 2007

Måndag i stallet!

Idag har Tamina och jag hoppat för katrine tillsammans med Eva och Mr, precis som vanligt (vi har hoppning fast varje måndag). Om 13 dagar skall Taminas foderryttare Sofie starta med Tamina på en hopptävling i grannkomunen Ås. Dom skall hoppa 80 och 90 cm. Det skall bli spännande. Jag är på hyttetur med några klasskompisar då, så jag får tyvär inte sett på.

Täckena från Mark Todd, som jag beställde i höstas har äntligen kommit(!). Jag hade beställt ett medium tjockt stalltäcke, och ett nytt regntäcke. Det är lite fel med vinterstalltäcke på våren... Men hon kommer att bli väldigt fin till hösten. :)

Therese var hos Hedda och Hanna och lekte medans jag red. Så hon hade det fint. Men jag tror tyvär att hon håller på att bli sjuk. Hon har hostat hela dagen och klagar på att hon har ont i halsen :(

Ingen kommentarer: