tirsdag 24. april 2007

Vi väntar på utökning i familjen Dahl


De sista två veckorna har Terjes bror och hans fru Zulema varit flera gånger på sjukhuset i Fredrikstad när dom trott att födseln har varit igång. Senast idag kom dom hem från sjukhuset... Nu har det gått så långt att det är bestämt att födseln skall sättas igång på torsdag förmiddag. Det betyder med andra ord att vi snart har en nyfödd liten baby i familjen Dahl! Det skall bli mysigt ;)

Therese första natt utan napp gick över förväntan bra! Jag har skrytit för alla om henne (till dagis personal, bestemor, mormor m.fl), och hon blir så stolt när hon hör mig berätta om hur duktig hon är. Idag var vi ute i skogen och såg att älgarna hade varit och tagit napparna. -så om det är många älgar där ute i Vestby-skogarna, som suger på napp, så vet ni varför ;)

Annars har jag haft fullt upp idag. Jag har varit i stallet och fixat Taminas man, så att hon är fin tills att hon och min foderryttare skall tävla på söndag. Så har jag pluggat ordnat med sommardäck på bilen, ätit middag på Kjenn och tränat på Friskis & Svettis.

Ingen kommentarer: