fredag 16. mars 2012

En lång vecka med jobb och kurs är nästan över

Tuva gillar traktorer, bussar och lastbilar
Så sött... Tuva älskar Musse Pigg
Den här veckan har jag varit på tre dagar på kurs på Voksenhabiliteringen v/ Universitetssykehuset i Akershus (i Lørenskog - inte långt från Lillestrøm). Kul att få lite inspiration. Skönt också att det jag läst genom min utbildning fortfarande satt kvar (annars hade jag nog blivit lite stressad). Jag är väldigt nöjd.

Ikväll har Tuva, jag och Emma varit en tur på Vinterbro. Där var inget sig likt då dom håller på att bygga om. Det skall bli större och modernare. Det återstår att se om det blir bättre (eller sämre). Just nu var det ganska kaotiskt. Jag köpte Twilight Saga - Breaking Dawn Part 1 på DVD, så då är kvällens film fixad.

Ingen kommentarer: