mandag 3. september 2012

Varm och solig tjej-tur



Therese håller tömmarna och kör
Idag var ryggen så pass ok att jag kunnde dra till Tamina. Hon har ju haft ledigt i en hel vecka nu pga att hästägaren varit invalid. Jag tog med mig både Tuva och Therese - fyra tjejer på körtur :)

Jag tog på Tuva en sele som Terje hade haft när han var liten. Det var jätta praktiskt, för då hade jag ett tag i Tuva sånn för säkerhets skull. Storasyster var annars väldigt duktig till att passa på Tuva och höll en beskyddande arm bakom henne. Vagnen har ett litet ryggstöd, men avstandet mellan sättet och ryggstödet är lite för stort för att det skall vara tryggt för en 2-åring. Måste nog klura ut någonting smart där...

Tuve beundrar sin storasyster <3>
Finaste systrarna



Busunge


Therese och Tuva lekte häst, selen var perfekt med tömmar

Ingen kommentarer: