søndag 24. oktober 2010

30 års fest - Black and white

Födelsedagsbarnen -  dom två 30-åringarna Laila och Tonje
 Igår var jag på en väldigt rolig fest på prästgården (vid Vestby kirke). Det var min vän och arbetskollega Laila och min granne Tonje som gemensamt hade ordnat en fest för att fira att dom fyllde 30 år. På deras 25 årsdag hade dom rosa som tema, den här gången var det black & white och folk hade verkligen varit kreativa. Paryker, vingar, horn, boar med mera. Och stämningen var god hela kvällen. Många av mina grannar var där och många av mina kollegor. Hade så trevligt hela kvällen :)

Stort tack till Laila och Tonje för en fin fest - och ett stort tack till lillasyster Emma som körde mig både till och från festen :)

Ane, Karianne och jag
Laila och Karianne

Ingen kommentarer: