torsdag 21. oktober 2010

Full fart :)

Min och Emmas vattenflaska - Dricka är ett måste när man tränar :)
Idag har det varit fullt upp hela dagen från att vi stog upp och följde Therese till skolan till sent på kvällen. Terje har jobbat extra (kom hem vid nio på kvällen) men jag har fått super hjälp av Emma och bestemor. Emma satt med Tuva medans jag var i stallet för att möta veterinären som skulle vaccinera Tamina (och så skulle jag fodra lunch, ordna med Taminas mat/mocka boxen). Därefter skulle Therese hämtas, jag lagade middag och så kom bestemor för att ta Therese till simkursen och Emma kom över för att sitta med Tuva medans jag åkte på träning (vikarierade som värd för Emma eftersomhon var för sjuk för att träna själv, stackars).

När jag kom ut till bilen efter träningen hade de första snökornen lagt sig på backen (jag körde väldigt försiktigt hem från träningen med mins slitna sommardäck).

Snö på vår veranda

Ingen kommentarer: