fredag 2. september 2011

Min "lediga dag"


Här är lite bilder från augusti som jag har lekt mig med i PhotoFunia (som jag har som app på min mobil).

Idag har jag haft ledigt, men jag har varit på jobbet... Skulle "bara" bli med en av mina brukare till doktorn och så möta fysioterapeuten från Ahus. Men ting tog sin tid och andra saker tillkom. Så det som jag trodde skulle vara gjort på förmiddagen tog hela dagen. Men det var helt ok. Skönt att få gjort så pass mycke. Totalt skrapade jag ihop 14 timmar (7 timmar + övertid) som jag senare kan avspasera. Trevligt :)

Tuva har haft ledigt från dagis idag och Therese har haft ledigt från fritids, gick direkt hem efter skolan var slut. Terje var hemma med tjejerna.Tuva har haft en riktig sovdag. Stog upp vid åtta, var uppe en stund innan hon gick och la sig igen och sov i tre timmar. Skönt att få sova ut efter en lång vecka på dagis.









Ingen kommentarer: