søndag 15. januar 2012

Middagsgäster välkommnas

Före
Före
Efter

Två extra skivor
Dagsens fynd blev det här bordet (90x180 cm) med möjlighet för att sätta in två i extra skivor. Såg annonsen igår på finn.no och skrev och undrade hur stort bordet var. På eftermiddagen idag fick jag svar med att jag kunnde få bordet och 4 stolar för 550 kr om jag tog det idag - gratis hemkört. Efter att ha funderat lite, åkt hem och mätt i vardagsrummet så tackade jag ja till erbjudandet och en liten stund senare stog det ett nytt köksbord hemma hos oss. Nu kan vi ta emot många middagsgäster :)

Lite vemodigt att sätta ut det gamla köksbordet på altanen. Det fyndade Terje och jag för 200 kr på Freetex och det har vi haft mycket glädje av i 10 år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt Anna! Vilket fynd!
Ingegärd