mandag 2. januar 2012

Rokkeulven på Nationaltheatret

Rokkeulven på Nationaltheatret
I slutet av november vann jag jag två biljetter till Rokkeulven på Nationaltheateret i Oslo på deras hemsida. Jag besökte sidan för att läsa mer om föreställningen med Rokkeulven och funderade på att köpa biljetter till mig, Therese och Terje i julklapp. Men istället hade jag vinnarlyckan och vann två biljetter.

I Norge går varje jul musikalen Rock`n Roll Wolf (Mom is Home) - av och med The Moscow Ice Ballet på Nrk1 (se det andra filmklippet från youtube). Rokkeulven (se det första youtube-klippet) på Nationaltheatret är baserad på den ryska musikalen.

Både Therese och Terje var väldigt nöjda med föreställningen när dom kom tillbaka efter sin Oslo tur. Nu längtar Therese efter att få se Rock`n Roll Wolf (Mom is Home) som Terje spelade intill oss när vi var uppe i Östersund i jul.

Ingen kommentarer: