mandag 28. desember 2009

Vinter i Vestby

Vackert men väldigt kallt. Här är utsikten från vårt sovrumsfönster - Stubben (och huset på stubben) har snöat över.

Så har jag en ny lösning som passar för gravida hästägare så här i vinterkylan... Täckbyxor och hängslen :)

Var tvungen att ordna någonting då jag inte längre kan stänga igen min nyinköpta overall. I alla fall inte om jag vill kunna andas obesvärat - och det vill jag hemskt gärna kunna göra... jag är lite kravstor där ;)

Klädd för stallet...
Nu saknar jag bara en jacka som går att stänga.

Therese är "kung på högen" :)

I stallet var det stora snöhögar överallt. Man undrar vart Espen skall göra av snön om det kommer mer.

Vi åt middag på Kjenn och öppnade julklappar. Therese fick bland annat leksakskatten som hon har önskat sig i flera år. Lycka :)

Ingen kommentarer: