mandag 29. august 2011

Regnig måndag

Det finns inget dåligt väder...
Det regnar och regnar. vattenmagasinen är fulla (så törs man hoppas på billigare el?). När jag skulle hämta Emma i Moss idag så regnade det så kraftigt att vindrutetorkarna inte hann med att ta bort regnet. Det var lite äckligt att köra på E6 då eftersom jag inte var helt trygg på hur fort dom bakom mig körde och om dom såg mig. På vägen tillbaka hade regnet lugnat ner sig.

Tuvas nya regnmössa, fyndat på Helly Hansen (på Outlet Norway)
På parkeringen utanför dagis var det vått...
Glad för mitt skoval idag

2 kommentarer:

Lisa sa...

Bära Tuva där på parkeringen eller? Hon måste ju försvinna under vattnet annars.

Anna Andersson sa...

Nog för att Tuva själv inte skulle ha haft något imot att gå (bada) själv på parkeringsplatsen ;) ....Men det hade varit jobbigt att behöva byta alla kläder det första vi gjorde när jag skulle levera henne på dagis.

Vattnet rann snabbt bort för dagen efter var parkeringsplatsen torr och fin igen :)

(Samma sak med Taminas paddock, som var totalt översvämmad på måndagen - så hon fick stå inne hela dagen).