søndag 14. august 2011

Söndagspromenad och söndagsmiddag

Tamina, jag och Emmas söndagsprommenad

Jag tog en liten sovmorgon idag, men "bara" till tio (jag hade bytt bort morgonfodringen i stallet). Emma och jag hade bestämt att vi skulle köra en tur med Tamina, men temperaturen och luftfuktigheten (småregn och yr) sa oss att det skulle bli kallt att sitta i vagn - bättre då att gå och hålla sig varm. Så då gick vi Klokkerudrundan som är lite över nio kilometer lång, på grusvägar. Vi mötte en man som tyckte att vi hade en väldigt stor hund på släp ;)

Vi såg en älg och några rådjur på vår söndagspromenad. Väl hemma igen var det skönt att duscha och byta till torra kläder. Emma åkte till jobbet och jag åkte till Kjenn och åt middag där. Även Pelussa (Zulemas hund) var på Kjenn. En söt och charmig liten krabat.

Zulemas hund Pelussa ligger och vilar lite
Hej! ;)
Bestefar, bestemor... och Tuva (i bakgrunden)

Ingen kommentarer: