onsdag 26. mai 2010

Utflyckt till Moss

Idag har vi varit i Moss. Emma ville se efter en byrå och ett köksbord på Freetex, så vi åkte dit alla fem - jag, Tuva, Therese, , mamma och Emma.

Jag hade inte varit där sedan Terje och jag flyttade ihop och vi var där och fyndade ett köksbord (som vi bara skulle ha "tillfälligt", men som vi fortfarande använder).

Emma hittade dock ingenting som passade, däremor hittade vi andra trevliga saker.

Jag köpte dom här trevliga skålarna. Therese köpte en begangnad barbie och Tuva fick en söt babymössa.

Tuva och jag provsitter en soffa på Freetex.

Innan vi åkte hem tog vi en sväng på Mosseporten också. Här klättrar Therese till toppen på lekställningen utanför barnaffärerna.

Emma blev hämtad av Thomas i Moss och blev med honom till Krokstrand. Och imorgon hämtar vi Emma i Strömstad.

Ingen kommentarer: