mandag 7. mai 2007

Examens stress...

Det börjar kännas att examenstiden snart är här. Hoppas verkligen att man kan få några pekpinnar från kursläraren på vilka områden som är viktigast att plugga på, för jag börjar känna mig ganska stressad över att allt är så omfattande och oöversiktligt.

I dag fick jag en telefon från Görel och Stanley, det var jätte kul att prata med dom. Jätte länge sedan vi pratade sist. Dom bor i Degerfors i Värmland nu, sedan ett par år tillbaka. Men jag har ännu inte fått hälsa på dem (skandal!). Men nu bestämde vi att jag skall komma till dem snart. Det skall bli jätte kul att träffa dem, och låta dem träffa min lilla familj :)

Appropå telefon, så har vi sagt upp vår fasttelefon. Det blev så dyrt att ha den bara för att ha en.... På sista räkningen betalade jag 560 kr, 500 kr i fasta avgifter och 60 kr i ringetid. Så f.o.m. nu är det mobilen som gäller om ni vill ringa mig :)

Har fått kontakt med många från Torshus på www.facebook.com. Det är så kul att se bilder på folk, och läsa om vad de gör nu. Det planeras en Torshus-fest i Oslo nu i juni, som jag hoppas att jag kan vara med på. Året på folkhögskolan och de vännerna man fick där är det något spesielt med. Nästa år (i augusti -08) har vi 10-års jubileum på skolan.

Ingen kommentarer: