fredag 25. mai 2007

Gammel mormor fyller år!

I dag fyller gammelmormor Ann Marie 81 år. Vi gratulerar så mycket med dagen! Hipp hipp hurra!! :) Blommorna är plockade igår, och jag tyckte att de passade fint, eftersom dom går i de svenska färgerna.

Therese har varit på Helsestasjonen idag, tagit språktest, synstest och hörseltest. Hon var jätte duktig! Ny längd är 105,3 cm och vikten 19,8 kg (hon har växt 5 cm sedan i september -06).


Och så har min nya (bärbara) PC kommit! Jag har börjat testa den lite smått, hoppas att jag blir nöjd med den. Therese skall överta min gamla bärbara, som hon kan spela sina spel på med mera (och jag slipper oroa mig för att hon skall klicka på konstiga ställen, och radera mina skolarbeten). Hon längtar jätte mtcket efter att få sin egen PC, och har pratat om det hela veckan.

Ingen kommentarer: