torsdag 18. november 2010

Jag skall testa Philips Lumea



Jag är medlem i Buzzador och fram till den 5 februari skall jag få testa Philips nyhet inom hårborttagning. På Philips sidor kan man läsa om att Lumea använder en innovativ ljusbaserad teknik som kallas IPL (Intense Pulsed Light) som har utvecklats utifrån en teknik som används för hårborttagning i proffesionella skönhetssalonger. Med lätta ljusimpulser till hårrötterna går hårrötterna i "dvala", håret fälls naturligt och håråterväxten hindras. 

Det skall bli spännande att testa ut hur den fungerar. Den kostar 5.000 kr(!) i affären, så den bör vara bra tycker man. Jag har sat den till laddning och studerar nu instruktionsboken (hjälp så amerikaniserad den är, listan över när man inte skall använda den och vad man inte skall göra med apparaten är lååååång). Sedan skall jag titta på dvd:n som följer med innan jag testar "underverket".

- Alla ni andra som är nyfikna, och bor i närheten, kan också få testa den om ni vill :)


1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Anna! Letar recension om Philips Lumene och hamnade på din sida. Vad tycker du om den?

Skicka gärna ett mail till mig på jenny_ancherjensen@hotmail.com om du har lust!