onsdag 16. mars 2011

Får jag pressentera ett litet underverk

Nyaste familjemedlemmen i familjen Prinsbak

Äntligen!! :) Vad jag har väntat på att motta nyheten om att min kära väninna Kattis och hennes man Erik har blivit föräldrar. I natt förlöstes den här underbara lilla pojken med ett akut kejsarsnitt på Östersunds BB. Allt står bra till och alla i familjen Prinsback mår bra :)

Jag är så glad för deras skull<3

Ps. Jag var i Strömstad när mms-meddelandet tickade in (från ett för mig okänt nummer). Jag fick inte till att öppna upp meddelandet då av någon anledning. Tänkte inte tanken på att det kunnde vara babynyheter, men så slog det mig på kvällen att jag inte hade fått se meddelandet/ veta vem det kom ifrån. Därför var det först 11 timmar efter att jag först fick meddelandet som jag fick motta det glädjande beskedet (och den underbara bilden på Prinsback jr.) :) Ds.

1 kommentar:

Anna - Trend o Träning sa...

Ja, tänk att han äntligen kommit ut - söta Prinsback Jr! Känns skönt att veta att alla mår bra.

Hoppas allt är bra med dig & familjen också. Tuva har blivit så stor, sötnosen.

Ha en skön söndag!
Kram/Jorm