søndag 17. april 2011

Familjen "Frisk"

Nedtur. Min rygg (rättare sagt mina nerver) bråkar med mig. Jag jobbade igår, men klarade endast av vakten tack vare att jag har en vernepleier-praktikant (som jag är praktikvägledare för i 8 veckor), som går tillsammans med mig. La mig samtidigt som Tuva men är ändå trött idag. Nu "knaprar" jag Ibuprofen och hoppas på att bli bättre snart.r

Therese startade sitt påsklov i fredags med att få feber på kvällen. Jag trodde att hon hade blivit smittad av sin syster och att hon skulle få samma magproblemen som Tuva, men det verkar vara en förkylning med feber och hosta. Therese är lite bättre idag.

Tuvas form blir bättre för varje dag, men är fortfarande inte helt på topp. Terje känner sig lite krasslig... Så jadda... Vi är en "frisk" familj... eller kanske inte...

Ingen kommentarer: