søndag 10. april 2011

Trädgårdspyssel

Idag har jag varit ute nästan hela dagen. jag har kratat en massa löv. Terje och jag fyllde upp 8 sopsäckar bara vid sidan av huset. Så har vi varit på Plantasjen och köpt lite vårblommor för att göra det fint till påsk. Planterade i blomlådan utanför köksfönstret och i några småkrukor :)

Det har varit molnigt hela dagen, men temperaturen har varit över 20 grader. Helt underbart! Imorgon är en ny vecka och både Terje och jag skall jobba. Planen var att Tuva skulle vara på dagis, men hon har blivit sjuk och haft 40 grader i feber idag. Stackars lilltjejen. Jag räknar kallt med att hon inte är i form för dagis imorgon, men jag kan börja lite senare så hinner Terje hem från sitt jobb.






1 kommentar:

Kattis sa...

Så härligt det ser ut, riktigt "vårigt". =)