onsdag 7. desember 2011

Annas önskelista julen 2011/ Födelsedag 2012


Jag har försökt att skriva ner några av mina önskningar...
  • Mjölkkanna (mjölk till kaffen), helst med lock/plopp så att man kan stänga när den står i kylskåpet.
  • Nytt lite större köksbord (med innläggskiva)
  • En bra sport BH
  • Joggingskor
  • Hoock of sweden (länk til produsenten här). Den geniala "kroken" jag testade hemma hos Cecilia sist jag var hemma. Älskar den!!
  • Silver smycke (till mig) med barnens namn ingraverat. F.ex. Guldfynd har många fina smycken till halskjedjor som man kan få graverat in text på.
  • Ny lamp-armatur över badrumsspegeln (med eluttag). Börjar bli less på att sminka mig i dunkel nu efter att den gamla lampan tog kvällen tidigare i höst.
  • Förvaring för Tuvas leksaker i vardagsrummet (under det stora fönstret). Bör inte vara högre än 50 cm, så det passar med fönstret. Har bland annat sett på Ikeas "Odda",en byrå med 3 lådor (vit, svart).   
  • Marshallhållare från Överskottsbolaget (har sett på många olika, men tycker den från Överskottsbolaget är klart finast).


  • Radio i köket - en liten snygg, smidig radio, gärna med möjlighet för både batteri och vanlig ström, f.ex den här från enklare liv 

    Ingen kommentarer: