lørdag 17. desember 2011

Julstress


Bara en vecka kvar till jul och så mycket kvar att göra... Mycket som jag måste hinna med innan dess, men jul blir det nog i alla fall. STRESS!!! Men jag har i alla fall semester nu, ag har jobbat färdigt för i år :)

Emma jag och tjejerna åker upp till Östersund nu på torsdag. Terje jobbar alla dagar som inte är röda, bara ledig lördag-måndag, så han stannar tyvär hemma. Det blir en väldigt konstig jul för tjejerna och mig (och Terje) att vi inte får vara tillsammans, men vi hoppas att det skall gå bra. Vi blir uppe i Östersund i lite över en vecka, helt till nästa år(!), vi åker tillbaka till Vestby söndag 1 januari 2012.

Idag ringde jag till Görel och Stanley och pratade en halvtimme med dem. Jag skall hälsa så mycket till min familj från dem. Dom har det bra och har fullt upp, renoverar sitt hus i Degerfors och åker runt på spelningar med deras jazzband. Vi bestämde att jag skulle ta mig en tur dit snart (kanske på vägen till Stockholm i slutet av april).

Googlade Stanley för att hitta en bild på honom till det här blogginlägget, då kom jag över den här artikeln i Aftonbladet om att Sten & Stanley firar 50 år nästa år.

Stanley och Sten

Ingen kommentarer: