onsdag 19. september 2007

Drick kaffe... Do stupid things faster with more energy!

I natt har jag jobbat på min vanliga arbetsplats. Praktiken är inte över ännu, men jag jobbar igen en vakt som jag var skyldig. Lite konstigt att vara tillbaka, hade ju först tre veckor semester och gick sedan nästan på en gång ut i praktik. Men det mesta är sig helt likt här på huset.

Jag har jobbat en hel del med min uppgift i natt. Det går sakta men säkert framåt. Tar ju lite extra tid att formulera sig på norska, och kreativiteten är inte på topp när man är trött. Tycker därför att bilden jag hittade var MYCKET passande... Det blir en del kaffe-drickande när man först har haft en tidigvakt på praktiken, sedan varit i stallet (hopplektion, fodring och tävlingskommitè möte) och därefter åkt direkt på nattvakt (efter en snabb dusch).

Ingen kommentarer: