lørdag 8. september 2007

För sju år sedan fick jag ett sms...

- Klart, jag hade ju fått en hel del sms innan dess också, men det här var något specielt. Eller rättare sagt någon spesiell! Det var första sms:et som Terje skickade till mig, och som jag svarade på... och så fortsatte vi att sms:a... efter en stund mailades vi och chattade på internet... så pratade vi i telefon... och sedan träffades vi. Hur det gick sedan vet vi ju ;)

Therese hostar lika mycket fortfarande. Jag skall beställa timme hos doktorn så att vi får kollat upp vad det kan vara. Hon har varit och lekt på Kråkeslottet idag tillsammans med Terje och "tante" Camilla (som brukar sitta barnvakt). Dom hade det jätte kul (alla tre) och lekte i flera timmar.

Jag har nu beställt tågbiljetter, både till Lars Winnerbäck konserten tillsammans med mina väninnor + Emma, Anders och Hanna (10 nov i Norrköping) och till Stockholm Horse Show med Vivian (1 dec). Det skal bli två roliga helger (rolig på svenka!).

Min mamma åker till Spanien imorgon. Vi hoppas att hon får två fina veckor. Själv skall jag ut i skogen och jobba imorgon. Vestby Hesteklubb håller på att göra klart ridstigen mellan Svartedal (där Tamina står) och till Pepperstad-infarten. Det blir en jätte fin stig som jag kommer att andvända ofta. Men det är jobbigt att röja och kratta... Har blåsor i händerna efter dagens arbete, och kommer säkert ha träningsvärk när jag vaknar imorgon... Men bara stigen snart blir färdig så skall jag vara glad.

Ingen kommentarer: