mandag 31. januar 2011

Tuva har fått dagisplats!!!

Hurra!! Efter flera söknader, telefoner, mail och hjälp från min chef så fick vi idag äntligen beskedet vi hoppats på. Tuva har fått dagisplats i Risil barnehage från första april. Det är ett nybyggt dagis som ligger vid Thereses skola - väldigt praktiskt, och kort vär att gå till/från (man är inte beroende av bilen).

Risil är en sk. avdelningsfritt dagis - Men dom minsta barnen skärmas på ett eget rum. Känner många som har sina barn på Risil bhg och jag har bara hört positiva kommentarer om dagiset. Spesielt personalen skall vara bra. Vi ser fram emot att börja i april :)

Tuva skall starta med att vara på dagis 3 dagar i veckan. Vi kombinerar dagis med att Terje tar ut pappa-perm och att jag har Tuva de dagar jag är ledig på vardagarna (jag jobbar ju turnus, dvs helv var tredje vecka och har därför ledigt vissa vardagar). När det nya dagisåret (2011/2012) startar 16 augusti har vi søkt om heltidsplats till Tuva.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Anna, vad ska du jobba med?