onsdag 30. juli 2008

Fest för Anders

Idag har vi firat Anders födelsedag. Han fyller inte år förens den 15:e augusti, men vi firar nu för Anders har åkt tillbaka till Norrköping innan dess (och Therese och jag är i Vestby då).

Det blev stor familj middag. Pappa, Ingegärd, Emma, Lisa, farfar, Hanna, Markus, Sig-Britt, Sven-Olof, Margaretha, jag, mamma, Therese och så Anders så klart :)

Vi syskon (Emma, Anders, Lisa och jag) fixade maten. Therese "hjälpte till" att köra vagnen inne på Coop Forum. Hon gillade verkligen de shopping vagnarna som dom hade där ;)



Therese är färdig klädd till festen :)

Sedan följer lite bilder från middagen. Efter middagen åkte Emma, Anders och jag till Frösön med Hanna & Marcus. Jag fick se hur fint dom hade gjort det i deras nya hus (dom köpte ju huset på Byvägen av Hannas föräldrar nu i våras). Jag tycker att dom har fått det jätte fint i vardagsrummet och köket. Sedan gick vi ut på "Yran Stråket" en sväng. Det var trevligt :)

Pappas hus i Bringåsen
















Ingen kommentarer: