tirsdag 26. mai 2009

Första dagen på nytt jobb

Idag har jag haft första upplärningsvakten i barneboligen, och så har jag varit på begravning. En kollega till mig dog 16 maj efter att ha fått canser. Det var en fin begravning i en fullsatt kyrka.

Efter upplärningsvakten hämtade jag Therese på dagis och åkte till Speiderveien för ett möte. Therese var med sin moster under mötet (Emma var på jobb).

Det har varit en lång dag. Terje har också haft långdag (och jobbat från 07-19). Jag har varit på tränig ikväll, men det var tungt. Nu skall jag slappa av lite med TV, och hoppas på att få sova ut lote imorgon. Skall ha upplärningsvakt i barneboligen imorgon kväll.

1 kommentar:

Cia sa...

Hoppas det gick bra. Brukar alltid vara lite förvirrat i början på ett nytt ställe. Men det är spännande med lite nytt också.