søndag 10. mai 2009

Hästtjejen Therese har startat i 20 cm idag

Nu i helgen har det varit hästtävlingar på Svartedal. jag har inte hjälpt till så mycket, utan mest bara suttit med min uppgift och skrivit.

Men idag stog Emma och jag upp tidigt och åkte iväg till stallet några timmar och hjälpte till med att bygga banor och diverse.

Jag hade planer om att starta själv i helgen, men det blev bara stress. Men Therese fick i alla fall rida, och kunde stolt visa upp sin lila/rosa rosett efter genomförd runda.

Ponnyn Therese lånade av Hedda heter Mio. Han gick inte så fort, men det tyckte Therese om. Hon gillade också att han var lagomt stor.

Rosett!! :)

1 kommentar:

Cia sa...

Oj så kul!!! Det håller visst på att bli en riktig hästtjej av Therese. Ge henne en grattiskram från mig. Vad duktig hon är.