onsdag 20. mai 2009

Nu har vi fått besök av pappa/moffa och Lisa

Vid halv fem-tiden kom pappa och Lisa fram. Strax efteråt kom Terje hem, han hade varit ute på långkörning idag och kört nästan lika långt som pappa och Lisa.

Moster Lisa och Therese :)

Emma är på jobb. Jag skall snart åka dit och lösa av henne. I morgon skall jag åka direkt till Lillestrøm och vara hästpassare till Eva när hon skall starta fältritt. Jag lovade bort mig innan jag visste att vi skulle få besök, men dom hittar säkert på något själva.

Frågan är hur pigg jag kommer att vara. Sov bara fyra timmar efter nattvakten idag, och imorgon blir det ingen sömn alls. Tror jag kommer att somna i bilen till/från tävlingen.

Therese med gluggen ;)

Fick mail från morfar och mormor. Dom hade haft en fin dag hemma hos Görel & Stanley. Kul! Vi får försöka ta oss en tur till dem snart vi också. Kanske kombinera med att besöka Karlsborg också (där Terje gick på trafiklärarutbildningen).

Till mamma: Tack så mycket för det fina SNÖ halsbandet och den rosa skålen :)

Ingen kommentarer: