torsdag 21. mai 2009

Jag har varit hästpassare på tävling idag

Idag har jag varit hästpassare till Eva och Mr på en fälttävling i närheten av min skola i Lillestrøm. I fälttävlan startar man i tre grenar (dressyr, hoppning och terängritt).

Mr uppförde sig bra hela dagen. Vi hade sol helt tils Eva hade ridit färdigt. Då började det att åska och regna. Men det var en fin dag, och det var kul att titta på. Vill försöka starta några fälttävlingar snart jag också. Det är så himla kul att rida terrängritten :)

I skrivande stund har jag varit vaken i 32 timmar. Snart dags för sängen med andra ord (men jag har inte varit så trött på dagen idag).


Mr och Eva värmer upp före hoppningen.


Och så har vi invigt vår grill som vi fått av Terjes föräldrar.

Mamma: klänningen passar :)

Ingen kommentarer: