mandag 13. august 2007

Back 2 school

Visste ni att det är de vänsterhäntas dag idag? Hörde det på radion i dag när jag körde till Lillestrøm. Det finns tydligtvis dagar för allt.

I dag har jag varit innom min praktikplats för att ordna med en attest, som jag var tvungen att ha för att få en polisattest (eftersom jag skall jobba med ungdommar under praktiken är det lag på att man har polisattest). Det var jätte fint där. I morgon kl 08.00 skall jag börja, spännande... och nervöst!

Fick veta idag att dag att dagis är stängt torsdag och fredag, det är s.k. planläggingsdag (skolorna har det, och dagis följer skolplanen). Så otroligt onödigt, och tjipt att få veta det tre dagar innan. Men det ordnar sig nog.

Therese fick veta idag att hon hade vunnit på en tävling som biblioteket i Östersund hade när hon var där uppe. Mormorn har hämtat priset - som var en barnbok! :)

Ingen kommentarer: