mandag 27. august 2007

Väldigt trött och sliten...


Efter en lång helg är vi alla trötta. Vestby Hesteklubb arrangerade hopptävling i söndags, som jag har jobbat hela helgen med det. Terje var med under hela tävlingen på söndagen -som speaker, och jag som "allt i allo". Efter en del små problem i starten gick allt bra, och vi hade även tur med vädret så det blev en bra tävling. Men oj så sliten man blir efteråt...

Stackars Terje som var tvungen att köra till Karlsborg sent på kvällen...

I dag var det svårt att väcka Therese, vilket är lite ovant. Hon brukar ju sprätta upp på morgonen. Så har jag varit på praktiken hela dagen (trivs väldigt bra), och haft fullt upp efter jobb (med stall, matlagning, klädtvätt, disk och "rot" efter helgens tävling). Nu har jag satt mig i min "go-stol" med en kopp the, och bloggar lite. Skall snart lägga mig, för vi måste upp tidigt imorgon också (jag står upp kl 06.00, och väcker Therese halv sju).

Ingegärd fyllde 50 år i lördags, och imorgon firar hon och pappa silverbröllop (25 år)!!! :)

Ingen kommentarer: