søndag 12. august 2007

Gäsp!

Nattvakten känns som trögast mellan klockan 4-6. Är riktigt trött just nu i skrivande stund. När nattvakten är slut, och jag får åka hem och lägga mig, så har jag varit vaken i 24 timmar. Blir sedan ovant att behöva vända tillbaka dygnet. Jag skall upp tidigt de tre kommande dagarna. Nu drar praktiken igång, slut på lata sommardagar.

Visst är den här valpen söt... sover skönt gör den också... Gäsp!

Tamina verkade vara nöjd med att komma hem till Svartedal i går. Min väninna Eva, som har häst på samma stall, var så snäll att hon körde Tamina. Det var guld värt att slippa rida den långa vägen (på asfalt) i öspösande regn. Tusen tack Eva! :)

Terje åker till Karlsborg idag. Han får sällskap av en klasskompis från Oslo, som åker tåg till Vestby och sitter på med Terje därifrån. Har för mig att Terje pratade om att dom skulle ha 4(!) prov den här veskan, och framförande i psykologi... Lite väl häftig start tycker jag.

Huff! Nej, jag demonsterar och kräver längre ledighet!

Ingen kommentarer: