tirsdag 21. august 2007

En bra överaskning!

I dag tog vi sovmorgon, jag och Therese, och åkte till dagis vid halv elva. Det var äntligen lite varmare väder ute, skönt! Jag har startat på arbetet med att leta efter material till uppgiften som jag skall skriva i förbindelse med praktiken. - Så jag har andvänt (den barnlediga) dagen till att läsa. Har lånat flera bra böcker på skolans bibliotek.

På eftermiddagen åkte jag och hämtade Therese och hon blev med mig i stallet. Hon lekte med Hedda & Hanna medans jag tog hand om Tamina. Efter stallet, när barnbrogrammet var slut och vi satt och åt middag, så knackade det på dörren... Vi gick för att öppna... och där stod Terje(!). Gissa om vi blev överaskade. Han hade fått tid hos sin doktor i morgon - för sin onda rygg, och hade fått ledigt från skolan resten av veckan. Det var en bra överaskning! :)

Ingen kommentarer: