fredag 31. august 2007

Äntligen helg...

Äntligen fredag, det har varit en lång vecka... som inte är över än. I kväll skall jag på möte, och får då veta om det blir dressyrtävling på söndag eller inte. Om det inte är så många anmälda, så avlyser vi tävlingen. Det är roligt med tävlingar, men det tar väldigt mycket tid och energi (som jag inte har just nu).

Har haft en fin dag på praktiken. Fått läst igenom en hel del "mat-nyttigt" till min uppgift som jag skall skriva, och så har jag varit med och spelat sand vollyboll - det var super kul!! :)

Tamina blev behandlad av equiterapeut igår, som fick rättat upp det sista i bäckenet. Tamina stog och njöt av laser behandling och massagen, tidigare gånger har hon varit lite mera spänd. Nu skall hon förhoppningsvis inte behöva någon mer behandling på en stund.

Ingen kommentarer: