mandag 19. november 2007

Har fått ladda bilbatteriet... Skulle önska man kunnde ladda sina egna batterier lika lätt

Ringde Falck idag på dagen, och innan en timma så var dom här och hjälpte mig att starta bilen. Sedan körde jag den till Kjenn och satte den där på laddning över natten. Imorgon skal Terjes pappa köra den hem hit igen.

Jag har startat på examensuppgiften, men det är inte lätt att få arbetat med en pigg dotter i huset. Hon vill att mamma skall leka, svara på 1000 frågor och när hon låter mig vara i fred så rotar hon... väldigt. Jag "vaknade upp" efter hela 15 minuters ostört skrivande (rekord för idag), och då var det kaos i vardagsrummet. Ingen höjdare för mitt humör som redan var ganska ansträngt... Skall nog bli skönt för både henne och mig när hon kan gå på dagis igen ;)

Ingen kommentarer: