fredag 9. november 2007

Idag åker jag till Linköping/Norrköping

Idag skall jag resa med tåget till Linköping, och ha en tjejhelg med mina väninnor. Vi skall gå på Lars Winnerbäck som spelar i Norrköping på lördagen -det skall även Emma, Anders, Hanna och Sara göra, så jag får träffa många av mina nära och kära!Det skall bli jätte kul.

Therese skall gå på "restaurang" på måndag. Det vill säga dom skall leka restaurang på måndag. Duka men fin duk, levande ljus osv. Barnen skall pynta sig och få utdelt låtsas pengar som dom kan andvända när dom skall betala den mat och dricka som dom har beställt.

Terje har 12 dagar kvar i Karlsborg (på själva skolan, borta från oss i Vestby). Det är ju inte länge alls. Therese och jag hoppas på att hinna med och hälsa på i Karlsborg innan han är färdig där. Men då måste Opeln hinna bli lagad innan dess.

Ingen kommentarer: