søndag 17. februar 2008

Nytt fra Terje

Good morning Scandinavia!!!!!! :>

Tenkte sjokkere litt med å faktisk skrive litt her igjen jeg også.
For en gangs skyld så har til og med Terje noen nyheter og komme med. Går i høyt tempo her om dagen, i tillegg til at både jeg og Therese hoster og harker om natten. Passe tett forkjølet med andre ord. Jobbmessig blir det bare flere og flere timer, samtidig som at myndighetene har en del tilleggskrav til oss som har valgt og tro at Svenskene kan ting like bra som oss nordmenn (slikt må etter en hver byrokrats syn straffes hardt!). Som jeg sa til elevene mine: - Tror dere at det er stor forskjell på trafikkregler og kjøring i Norge og Sverige?

Ellers har vi endelig fått bestilt en server, som skal kjøres med MS Windows Home Server. Spesifikasjonene er ikke all verden, men foreløpig ser den slik ut:

In-Win EA-0013 Midi Tower, sortKabinett w/400W PSU
MSI K9AGM3-FIH, AMD 690G+SB600, HDMI, Socket-AM2,m-ATX,DDR2,Firewire,PCI-Ex16
AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.3GHz Socket AM21MB, BOXED m/vifte
Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MBKit w/two matched Value Select 1024MB
Samsung SpinPoint T166 500GB SATA216MB 7200RPM
Samsung DVD-brenner SH-S202H IDEBlack OEM
Microsoft Windows Home Server OEM Engelsk

Ellers så har jeg oppdatert litt historier og annet på:
www.shadowrider.no/debatt/ hvor jeg forsøker å legge ut mine favorittvitser og historier når jeg er ute og surfer på nettet.

Ingen kommentarer: