fredag 1. februar 2008

Överrasknings besök!!

Idag kom min mamma och min pappa på överrasknings besök. Terje visste att dom skulle komma, och hade lyckats att hålla tyst om det. Även om jag började misstänka något igår när Terje städade och plockade så mycket ;) Och idag skrev han meddelande och frågade hur lång tid det tog att åka från Vestby till Torsby (han skrev att det var hans chef som undrade, men jag fick ännu mer bekräftat mina misstankar). Men jag visste ju inte helt säkert, och jag visste ju heller inte vem som eventuellt kom.

Det blir första gången på 11 år som jag firar födelsedag med både min mamma och min pappa! :)

Therese blev väldigt glad när mormor och morfar kom. Hon visste inte heller någonting (Terje litade inte på att hon skulle klara av att hålla på den hemligheten.. he he, det var nog smart gjort av honom).

Ingen kommentarer: