torsdag 25. september 2008

Sprakande vackra höstfärger

Vi har haft det varmt och soligt dom sista två dagarna. Helt underbart!

Jag tillhör dem som gillar hösten, och älskar att rida ut på tur och se alla vackra färger. Det här vackra höstträdet fotograferade jag idag, innan styremötet i VHK (Vestby Hesteklubb) började.

Idag är formen bättre :)
- Igår hade jag så ont i bihålorna (t.o.m. i tänderna) och trodde att jag inte skulle orka dra på skolan. Men i morse kännde jag mig mycket bättre. Har kunnat andas lättare och inte kännt mig så "hysteriskt trött" idag (har bara längtat efter sängen 24/7 sedan jag blev sjuk förra helgen - jätte jobbigt). Tror alltså att förkylningen håller på att ge med sig - Yipye!

Vi hoppas att även Terjes förkylning ger med sig snart. Therese verkar i alla fall ha fått igång magen - och mår betydligt bättre. Idag har hon t.o.m. varit på dagis :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag hittade en jätte fin julpyssel gubbe som din dotter gjort.
Undrar om jag kan ha med bilden i tidningen?
FAmily Living
maila gärna mig:
christina@familyliving.se