mandag 2. februar 2009

Gratulerer med dagen jenta mi!












Satt og funderte på hva jeg skulle finne på for å feire Anna på den store dagen hennes, men kan jo starte med å gratulere henne her på sidene våre :)
Gaven har du jo allerede fått litt på forskudd, men i følge Therese skal vi finne på noe mer å glede deg med på dagen din :)

Satt og kikket litt igjennom bilder her, og tiden flyr i godt selskap somd et heter. Tenkte dele noen bilder med leserene våre også. Og selv om det kanskje ikke er de aller beste bildene fra hvert år, så spiller det liten rolle, for vi har jo vært sammen alle årene, og det er vel det viktigste?

Innser at jeg må sette meg ned å pugge Blogspot systemet litt, for plutselig fikk jeg ikke lagt inn bildene der jeg ville, eller lagt på den teksten jeg selv ville.
Men ser du veldig godt etter, så ser du kanskje ett bilde hvor jeg ikke kan ta æren for å ha kjent deg :)

Hadde jeg tenkt så langt for en del år siden, så hadde vel det beste bildet faktisk vært av meg, den første gangen jeg skulle treffe deg i Tønsberg. Hadde vært å kjøpt Tussi, og rimelig full av nerver, gikk jeg mot jobben din. For tenk å treffe denne herlige jenta som man bare hadde pratet med i telefonen og via SMS. Var ikke spesielt høy i hatten den gangen nei, men heldgivis våget jeg meg helt frem, og det angrer jeg ikke et sekund på :)

Håper du får en superherlig dag jenta mi, skulle bare ønske vi ikke hadde et så travelt program om dagen, med skole, jobber osv. Men vi får prøve å spare opp litt, så vi kan ta en langhelg i en storby, eller en ukes ferie i varmere strøk :)

GRATULERER MED DAGEN JENTA MI!!!! :>

1 kommentar:

Anna Andersson sa...

Tusen takk gutten min, og gratulerer på forlovelsesdagen :)