lørdag 7. februar 2009

SUPER Anna ;) 99 DAGAR KVAR TILL EXAMENSDAGEN!

Jag i min superhjälte uniform ;)

Det kan behövas lite superkrafter när man skall ordna (och ha) barnkalas!

I morgon är det 6-års kalas som gäller. Vi skall starta kalaset ute och åka lite pulka och skidor (vi lider ju inte av snöbrist här i Vestby precis, så det blir nog jätte bra).

Sedan går vi in till oss och äter korv och tårta - och så får barnen leka inne :)

- I skrivande stund städar Therese och Terje på övervåningen och sorterar leksaker (och sätter bort en hel del leksaker som inte behöver vara framme imorgon).


Jag håller på att baka sockarkaka till den rosa prinsesstårtan som Therese har beställt tills imorgon. Men jag får nog göra om den... Tror det blev för lite smet/ för stor form...

Skall snart se om jag inte kan komma mit till stallet också. Hoppas bara att vägen till stallet är plogad.

Idag är det 99 dagar kvar tills jag är färdig med utbildningen (ca tre veckor efter det får vi utdelat betyg och vår autorisation som Vernepleiere).

1 kommentar:

Cia sa...

Vad vältränad du ser ut då i din superhjälte-uniform. Friskis och Svettis ger verkligen resultat. =)