mandag 9. februar 2009

Måndag, gnistrande snö och sol från blå himmel

Fantastiskt februari väder väntade utanför fönstret när jag drog upp rulgardinen idag :)

Nästan så att det är lite synd att jag skall hoppa med Tamina idag. Det hade varit fantastiskt att rida på tur i pudersnö och strålande sol.

Therese är hemma från dagis idag. Hon blev så förkyld nu i helgen och igår när hon la sig gick febern på. Hon var lite bättre i morse, så vi kan hoppats att hon blir frisk snabbt. Fick ringa och säga ifrån till dagis - eftersom dom väntade på henne för att fira födelsedagen hennes där. Det får bli tidigast på onsdag nu istället - för nu har hon åkt till bestemor och hon skall sova över där två nätter (och vara hos bestemor på dagen i morgon).

Mina påskliljor har lite för bråttom...

Planen var att dom skulle komma upp och blomma i mars/april (och då kunna stå ute på bron). Men vad nu då..?

Jag har grävt fram min bil. Det gick ganska snabbt för snön var så pass lätt.

Ingen kommentarer: