mandag 2. februar 2009

Tusen tack för alla gratulationer

Tack för alla hälsningar jag har fått idag!
Här på den här bloggen, på Bringåsbloggen, på Facebook (över 50) och per sms :)

- Jätte kul att så många kommer ihåg min födelsedag!

Therese och Terje bakade kaka till mig igår, som jag hade med mig på praktiken idag (det var väldigt populärt!!).

Terje och jag firar vår 7:e förlovningsdag idag!! Vi förlovade oss 02.02.02 :)

Här är min födelsedagspresent från Terje och Therese. En OBH Nordica ryggmassage säte. Jag fick den flera dagar i förskott, så jag har hunnit testa den en hel del. Den knådar riktigt ordentligt, andra dagen var jag helt "mörbankad". Men nu känns det bättre. Den hjälper absolut - både för min rygg och Terjes.


Ja, så här ser man ut som 31-åring...
Ännu ett år äldre...

Therese närmar sig 6-årsdagen med stormskritt. På fredag skall som fira henne på dagis... och vi måste skynda oss med att skicka ut inbjudningar till barnkalas. Tänkte ta kalaset hemma, men starta dagen ute i Wesselbacken med lite vinterlekar (pulka, skidor med mera), för att så gå in och äta tårta och leka inne :)

Tamina etter sprangtimen idag. Hon var jätte duktig, men lite hissig som vanligt. Gillar inte helt att jag bestämmer så mycket... så vi diskuterar en del.

Sist några fina bilder från vackra Jämtland (första klockan 9 andra klockan 15). Vi har ocksp haft fint väder i Vestby idag. Tänk så skönt att dagarna har blivit så pass mycket längre (ljusare). Man märker betydlig skillnad redan.

2 kommentarer:

Cia sa...

Det verkar som du haft en fantastisk dag med fina presenter och trevligt sällskap. Hoppas att hela familjen fick hålla sig frisk och kry också.

Grattis också på 7års-förlovningsdagen, tänk vad tiden flyger.

VArma födelsedagskramar från Cecilia

Sara sa...

Anna,
det vore kul att träffas! Vi ska också på Nordby i helgen så vi skulle kunna träffas där om ni inte har tid att komma till oss i Krokstrand. Annars är ni såklart varmt välkomna!