fredag 27. februar 2009

Jag härmar

Rita (min kusins kompis), vars blogg jag besöker flitigt - hon skriver väldigt roligt (roligt på svenska... he he) hade blivit utmanad till att göra följande:










1 - Go to “wikipedia.” Hit “random”
or click http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
The first random wikipedia article you get is the name of your band.

2 - Go to “Random quotations”
or click http://www.quotationspage.com/random.php3
The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.

3 - Go to flickr and click on “explore the last seven days”
or click http://www.flickr.com/explore/interesting/7days
Third picture, no matter what it is, will be your album cover.

4 - Use photoshop or similar to put it all together.

5 - Post it, and tag some new people

Jag tyckte det verkade roligt, och testade det därför - och jag blev JÄTTE glad när jag fick en "beradis" som foto!!!! Älskar den härliga hundrasen. De är så söta att jag blir kär. Se den härliga pälsen och den söta nose :)

- Och visst passar album titeln bra till bilden (eller dåligt... beardisen verkar inte vara rädd för att springa).

Jag utmanar Sara, Cecilia, Susanne, Terje, Malin, Anders och Emma att göra sina CD-skivor. Ser fram emot att se deras resultat :)

1 kommentar:

Cia sa...

Jag fick följande:

"Journey in to fear",
(Eller skulle det bara vara sista ordet, då blir det fear i sådana fall.)

"Nothing ever goes aaway"

Bilden var en närrbild på en rosa tusensköna som svajar lätt i vinden.

Det blir nog kanske inte av att jag fixar i fotoshop, men jag tyckte att det var lite kul och provade de tre olika stegen.

Kramos