tirsdag 7. april 2009

Kusinerna på restaurang :)

Efter badandet idag fick vi telefon från Östersunds blommor att jag hade en blomsterbucket att hämta. Valde att hämta blommorna själv (och fick några extra blommor) för jag skulle ändå ner på stan.

När jag kom till blomsteraffären visade det sig att jag också skulle ha med mig en rosa hjärtformad heliumballong... Så sedan fick jag knata omkring på stan med min rosa ballong ;)

Bucketen var jätte fin, tullipaner i fina färger. Jag älskar tullipaner, dom "frasar" så härligt när man tar på dem. Och dom är som regel bland de första vårblommorna :)

Blommorna och ballongen var från Terje, vi hade 8 1/2 års dag igår :)

Vi kusinerna Hanna, Sara, Emma, Anders, Lisa och jag hade bestämt att vi skulle ut och äta. Med blev också Marcus, Thomas och lilla Ester. Vi åt spanska smårätter på en mysig restaurang på stan. Sedan åkte vi ut till Frösön och åt chokladtårta hemma hos Hanna & Marcus (jätte god choklasmose tårta, rester från dopet i lördags). En jätte mysig kväll.





Ingen kommentarer: