tirsdag 21. april 2009

Vass sax

Skulle öppna upp en ny bal med hö till Tamina igår, och andvände min nya sax för att skära upp plasten. Tänkte mig (tydligen) inte för innan jag tog saxen och skärde upp plasten (vad ju van vid den gamla slöa saxen). Skulle nämligen INTE ha hållit det ena bladet inne i handen när jag skärde... Det blev et ganska djupt skärsår, men inte så illa att det behövdes sy. Men det var väldigt onödigt gjort... Ja, ja...
Fick tvättat och plåstrat om det. Hoppas det läker snabbt.

Goda nyheter är i alla fall att Tamina är i jätte fin form :)
- Hon är mjuk och fin att rida, och såg jätte fin ut när jag släppte henne på banan igår.

Tamina och "Tutta" är väldigt brunstiga och går i padocken tillsammans och tånar efter fjordinghingsten som går i padocken vid sidan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj aj aj !!
Det ser ut att göra ont.

Det är synd om dig.

/Thomas